19-10-2012

Mijn Schildpadpop Carla

Eindelijk heb ik de foto weer teruggevonden en samen met Bé hebben we hem gescand om hem op deze site te kunnen zetten.
Ik heb Carla gekregen toen ik 6 jaar werd. Mijn moeder had een hele garderobe gebreid en genaaid.
Ook de kinderwagen heb ik toen voor mijn verjaardag gekregen.
Ik was een ontzettend poppenkind en ik had op de overloop achter een gordijn mijn eigen speelkamer, met alles erop en eraan. Helaas zijn daar geen foto's van.
Al een aantal jaren zit ik steeds te kijken naar zo'n zelfde grote schildpadpop.

 
Op de hobbybeurs in Bleiswijk kwam ik deze miniatuur poppenwagens tegen
 


En ik ben innmiddels in het bezit van 3 schildpadpopjes, een van 8 cm en een van 14 cm.

 
Misschien schaf ik later nog wel eens een grotere aan, maar dat wordt wel sparen, want ze zijn nogal duur.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten